2012. november 10., szombat

Provence-i csirkemell

A Kiskegyed Konyhája novemberi számában találtam ezt a színekkel és ízekkel hívogató egytálételt.
Volt is itthon hozzá minden így gyorsan el is készült, bátran ajánlom, hogy készítsétek el, mert pont erre az ételre van szüksége az embernek így tél elején, szinte feltöltődtünk tőle.
Köretnek kacsazsírban sült krumpli volt, a krumplit nagyobb falatokra vágtam, majd megfőztem ezután a sütőben előre felhevített kacsazsírba tettem, majd többször átforgatva ropogósra sütöttem, ez az egyik kedvenc őszi/téli sültkrumplink.

A csirke pedig így készül.

4 csirkemell, szeletekre vágtam
1 citrom leve
1 cs. újhagyma
1 sárga és 1 zöld kaliforniai paprika
1 doboz koktélparadicsom /20 dkg/
1 ág rozmaring
1 nagy marék kakukkfű
1 dl húsleves
3 ek. mustár
1 csomag kb. 8-10 szelet gouda sajt
olaj

A zöldségeket 2-3 cm-es darabokra vágjuk, a paradicsomot felezzük.
A húst megtisztítjuk, felszeleteljük, sózzuk, borsozzuk, majd citromlével meglocsoljuk.
A csirkemellett olajban mindkét oldalról átsütjük.
A zöldségeket tepsibe fektetjük, majd rárakjuk a húst, amit megkenünk az előzőleg fűszernövényekkel összekevert mustárral.
Rárakjuk a sajtszeleteket, végül kb 40-45 perc alatt megsütjük.





Ne felejtsétek, hogy a játék még mindig tart, jelentkezni itt lehet



1 megjegyzés:

tücsi írta...

Isteni egytálétel!!!