2011. február 19., szombat

Mértékegység

Tegnap ezt a kedves levelet kaptam egyik olvasómtól:


Kedves Krisztina , örömmel nézegettem a honlapját , ami ötletes és izléses , csupán egy dolog szomoritott el , mint Ausztráliába élö nöt az adagolások a receptekben nem eléggé érthetök számomra . 
Pl. 2 doboz kefir - hány dcl ?
1 doboz telföl - hány dcl ? 
a tejföl savanyu , vagy édes stb ... ? 
Sok ember bojong a neten és talán hasznos lenne , ha a külföldön élökre is gondolnának . 
Elöre is hálásan köszönöm a megértését és ha lenne olyan kedves kérem inf. a pontos adagolással kapcsolatban. Tisztelettel Paukovicsné , Boda Zsuzsa



Nagyon szépen köszönöm a levelet, mert egy számomra eddig észre nem vett problémára világított rá.


Rá kellett jönnöm, hogy ebből a szemszögből nem gondoltam át a recepteket.
Egy pár adatot most így hirtelen összegyűjtöttem, amennyiben kimaradt valami, ami mások számára nem egyértelmű, vagy érdekes lehet megköszönném a segítségeteket kedves olvasók a lista bővítéséhez.
Ezentúl az új receptek mellé igyekszem majd bővebb hozzávaló leírást készíteni.


Úgy gondolom ez egy folyamatosan bővülő bejegyzés lesz, ha jön kérdés vagy javaslat azokat itt írnám össze.


Tejföl, amit én használok:


Nem édes, sima hagyományos tejföl.
A méz legtöbbször akácméz


Mértékegységek:


1 kis doboz (pohár) tejföl:       175g
1 nagy boboz tejföl:                375 g
1 kis doboz (pohár) kefír:         175 g
1 zacskó vaníliás cukor:            8 g
1 zacskó sütőpor:                   12 g
1 zacskó pudingpor:                40 g



Nincsenek megjegyzések: