2013. július 26., péntek

Hiánypótlás a hazai ételrendelésben- Foodpanda

Engem is beszippantott az okostelefonok világa, küzdöttem ellene egy ideig, de sikertelenül. Egyik alkalmazás születik a másik után csak kapkodjuk a fejünket és azt kérdezzük szükségünk van erre? Szinte minden elérhetővé vált pár jól irányzott kijelzőn történő húzással és nyomkodással. Bevallom nem könnyen barátkoztam az új technikával, de mostanra egy nagyon hasznos segítőtárs lett belőle.

Egy útvonalat kell megnéznem, egy intézményt keresek, könyvet szeretnék olvasni, vagy egyszerűen csak ételt rendelni, már nyúlok is a telefonomért, szinte tényleg bárhol bármikor elérhetővé válik minden egy jól megtervezett app-pal.



Pár napot a munkahelyemtől távolabb kellett dolgoznom, így nem volt lehetőségem a megszokott előre dobozokba gondosan becsomagolt ebédet magammal vinni.
Gyorsan elővettem a mobilomat és már böngésztem is az alkalmazások között, a választásom a  Foodpanda okostelefonos alkalmazására esett, mert tetszett a szlogen, amivel az alkalmazást hirdették:
"Végre egy alkalmazás, amivel egyszerű, gyors és kényelmes az ételrendelés!"





Ezt pont nekem találták ki, mert nem szeretek sok időt tölteni egy-egy ételrendeléssel. 
Kikerülhetővé vált a telefonálás általi kínos elértések, amikor végül nem a megrendelt étel érkezik meg, mert  a vonal végén lévő két fél elértette egymást, volt már rá példa...
Itt pedig? Egyszerű:

Megrendelem, kihozzák, fizetek és pont. Sem több, sem kevesebb. 
A felület könnyen kezelhető, étterem, választék, ár, szállítási díj-és idő. Nem is kell több. Ráadásul a régebbi rendeléseimhez is könnyedén hozzáférek, ezzel szintén sok időt megspórolok. 


Megadtam a tartózkodási helyemet, megkaptam az elérhető éttermek listáját választottam és már jött is az sms a rendelési adatokról, ráadásul még azt is megtudtam, hogy mennyi a kiszállítási idő, ami nagyon hasznos ellenben a  szokásos telefonos megrendelések esetén elrebegett kb. 50 perc, ami jó esetben nem 90 perc. 



Utánanéztem mi is pontosan a Foodpanda oldal célja.

Foodpanda.hu



2012. december óta üzemel az oldal és azóta folyamatosan fejlődik és igyekszik a választékot is a maximumra kiterjeszteni, újabb és újabb éttermek csatlakoznak, már több mint 200 étterem elérhető, amivel szinte az egész országot lefedő rendelési lehetőség válik elérhetővé az éhes megrendelők számára.



Mindig vannak akciós lehetőségek, amit érdemes átnézni, mert sokat tudunk spórolni a megrendelésnél.



Ezen kívül, amit imádok benne a szűrési lehetőség. 



Ha éppen jön a hónap vége, akkor a kedvezményes lehetőségekre szűrhetünk és mást nem is kell átböngésznünk, csak és kizárólag a pénztárca kímélő lehetőségeket, így még véletlenül sem csábulunk el egy sushira.

Allergiás van a családban? Nem gond, mert erre is tud szűrni az oldal.
Kóser, organikus, vegetáriánus konyha is egy kattintással elérhető.
Ugyanilyen könnyedén válogathatunk a nemzetek konyhái közül is, arab, török, kínai, india, de a mexikói konyha sem lehet gond.

Tudom a google a barátunk, de a foodpanda az ételrendelésnél könnyedén a  legjobb barátunk lehet.  Egy olyan rést sikerült lefedniük, ami igazi hiánypótló a hazai ételrendelési piacon.

Szeressétek őket a Foodpanda facebook oldalán is








Nincsenek megjegyzések: