2013. május 21., kedd

Paleo karfiolpizza Mónitól

Bevallom nem igazán ismerem a paleo táplálkozást úgy mélységeiben, itt-ott már olvastam róla, de nem igazán gondoltam, hogy a családom húsevő férfitagjainak az étrendjébe ezt a fajta szemléletet be tudom csempészni.

Gyulladt foggal ülök itthon, ezért nem igazán van kedvem főzőcskézni, de mégis valamit enniük kell főleg a többieknek és a minap megláttam a Praktikák sok gyerekhez blogon Móninál ezt a paleo parmezános-kolbászos karfiollepényt, ami már csak azért is remek választásnak tűnt, mert pikk-pakk elkészül, a karfiol már a hűtőben várta jobb sorsát, és még sajt is volt mellette. Egyszóval minden adott volt az elkészítéshez, annyit változtattam, hogy a karfiolból pürét csináltam, tehát nagyon apróra aprítottam a szeletelőben és kevés vízben így tettem fel főni, majd a végén jól lecsepegtetve, de még melegen adtam a sajtos-borsos-tojásos keverékhez. Arra figyelni kell, hogy ha püréként készítjük a sütési idő picit meghosszabbodik.

A legjobb, hogy a fiúknak is ízlett ez a hamis pizza, sőt kevés volt az egy adag és hétvégére már jelezték, hogy újra ennének belőle. Tettem mellé egy adag tavaszi tésztasalátát, sok zöldséggel és egy igazán egészséges laktató ebéd kerekedett belőle.

ui.: fájós fogakra  remek fogás , mert annyira lágy a "tészta", hogy szinte szétolvad az ember szájában és egyáltalán nincs karfiol íze, ha valakit ez tartana vissza.

ui2.: ismét bővült a család, ezúttal  Pamaccsal, aki egy édes 11 hetes puli fiúcska.







Nincsenek megjegyzések: