2012. szeptember 19., szerda

Kell egy kis áramszünet időnként mindenkinek

Hofi Gézát idézve, "Kell egy kis áramszünet időnként mindenkinek." Ma valahogy nem tudtam ezzel azonosulni.
Ráadásul nem is ment minden tovább, legalábbis egy jó ideig.


Reggel fél 8kor kipakoltam a főzéshez a hozzávalókat, mivel ma egy nagyobb főzést terveztem több napra.
Szóval szépen neki is készültem majd jött a 8 óra és áram sehol, ami nélkül ugyebár főzni elég nehézkes.
Gondoltam semmi baj biztos pár perc múlva visszaáll a szolgáltatás, eltelt 10 perc és semmi, itt már kezdtem emlegetni a bizonyos lemenőket felmenőket, de gondoltam még azt a kis időt kihasználom és gyorsan átnézem a naptáramat, mit látok a mai naphoz beírva? Igen, pontosan nem lesz ma áram 8-15 óráig, valamikor egy hónapja jegyezhettem be és már teljesen meg is feledkeztem róla. 
Minden előkészítve, de abból már ebéd biztos nem fog készülni és minden éttermi egység, ami gyalogosan vagy rendelés szempontjából elérhető szintén áram nélkül volt, ahogy a boltok is.
Tehát maradt a B verzió mit is tudok összeszedni a hűtőből, amiből viszonylag finom ebédet tudok az asztalra tenni,  úgy, hogy a beteg gyerkőc is egyen valamit. 2 hét suli 1 hét 39 C-os láz és itthon tanulás, hurrá!
Virsli, felvágott és kétféle sajt volt a hűtőben/meg egy csomó nasi és egyéb, amiből hideg ebédet nem tudtam volna készíteni, jut eszembe át kell értékelnem a nasi vásárlást, vajon mindig ilyen sok csemegézni való van a hűtőnkben?/ amit már jó jelnek vettem, mert ugye azt még hidegen is megeszi az ember, de mi is legyen még mellé, szerencsére elég sok zöldség lapult a hűtőben és még volt joghurt és kefír is, tehát nyert ügy ebből már lesz ebéd. 
Nem azt mondom, hogy teljesen eldőltünk a kanapén ebéd után, mert olyan laktatót ettünk, de egy könnyű ebédnek teljesen jó volt.
Tanulság:
Minden nap nézzük meg a másnapi naptárbejegyzéseket!!!

Receptnek nem mondanám, de a salátát így alkottam meg. 

Dobálós saláta

1 fej jégsaláta
1 kis doboz koktélparadicsom 
1 újhagyma
1 kis lilahagyma
1/2 fokhagymás camambert sajt
1 marék reszelt trapista
2 doboz kefír
1 doboz joghurt
1 ek. olívaolaj
2,5 ek. cukor
3 csipet só(lehet picit több)
1/2 mokkás kanál bors

A zöldségeket csíkokra vágjuk, a paradicsomot negyedeljük a camambert kockákra vágjuk. A kefírt, a joghurtot, az olajat, a cukrot, a borsot és a sót elkeverjük és nyakon öntjük vele a zöldségeket. A végén megszórjuk egy marék reszelt trapistával és már kész is.






Nincsenek megjegyzések: