2011. december 12., hétfő

Karácsonyi szemezgető

A mikulás kitekintő után ismét a neten barangoltam ezúttal karácsony-konyha témában nézelődtem.
Nekem ezek tetszettek, remélem Nektek is tetszeni fog.

Talán nem titok, de imádom a sütitartó alkalmatosságokat, a karácsonyi darabokat főleg, ez is egy helyes sütitartó télapó.
Santa cookie jar from Sainsbury's | Product Finder | Housetohome.co.uk

Na ez a nem semmi, talán nem is fűznék hozzá semmit, ha itthon is kapható lenne biztos beszereznék belőle, bár nem tudom felhasználnám-e rendeltetésszerűen :)

Christmas pudding bin bags from Suck UK | Product Finder | Housetohome.co.uk

forrás

Ez a sütitartó gyönyörű!
Santa Clause With Christmas Tree And Toys Cookie Jar For the Holidays!

forrás

Szívesen kipróbálnám a készletet
christmas cake mold ,bakeware,kitchenware

Csak úgy cuki.. mint a repülő mókusok

bigger product image



bigger product image

Egyik kedvenc:

bigger product image


bigger product image

Ezt imádom:
bigger product image

forrás


Praktikus és dekoratív


Santa Says Ho Ho Wine Stopper Ornament



Yummy Yuletide Gingerbread Measuring Spoons
Loaf Pan-Cardinal (Christmas)

forrás

A tortatartókat eleve szeretem, ez meg ráadásul karácsonyi is, hmmm :)




Nagyon jópofa



Ti is észrevettétek, hogy az amerikai filmekben karácsonykor mindenki ilyen bögrékből iszik, kár, hogy itthon még nem láttam, mert oda és vissza vagyok értük



Hát nem ennivaló?



forrás


Ez is valami csoda ötletes
Jolly Santa Cupcake Tree

Nordic ware Snowflake Shortbread Pan, Nordic ware Snowflake Shortbread Pan

Ilyen palacsintát én is szívesen készítenék/ennék reggelire


Chrstmas Morning Pancake Pan

Hát nem is tudom, szerintetek? Á ez már túlzás lenne :))
Christmas Cracker Apron



3-D sütiforma, kell nekem :)

3-D Holiday Cookie Cutters
3-D Holiday Cookie Cutters

forrás

A minimalista
Luxury Interior Christmas

Nekem ez valahogy nem jön be, pedig a konyha alapból tetszene
Unique Solutions Christmas

A férfias karácsonyi konyha
Sleek Style Christmas

Kellemes bár a fenyőágakra tettem volna egy két piros díszítést, így olyan kopár
Classic Christmas Ideas

Ez a vidéki stílus viszont elragadó, bájosan zsúfolt, nálam ez a nyerő



forrás

4 megjegyzés:

Puppi írta...

Szia!

Nem tudom még van,de olyan Mikulásos bögrét idén lehetett kapni a Sparba. :)
Volt belőle Mikulásos és Hóemberes is, és nagyon aranyosak voltak. Ugyanilyenek mint amilyen képet kitettél. Remélem még találsz a Sparba ilyet. Ja és ha jól emlékszem egy ezres volt csak (nekem hóemberes van) :)

Könyvlelő Kritta írta...

Kedves Puppi!

Köszönöm szépen, hogy szóltál, meg fogom nézni egy nagyobb Sparban, mert abban nem volt, ami itt van a közelben, igaz az elég kicsi Spar.
Remélem még kapok valamelyikben :)

Gabriella írta...

Nagyon hangulatos volt nézni ezeket a képeket! Jópofa dolgok! :)

Roza írta...

Mindegyik nagyon tetszik nekem is:)
Köszi, hogy megmutattad!