2012. február 20., hétfő

Kalandozás szendvics világban - kitekintő

Amikor van egy kis időm szeretek a neten barangolni, magazinokat böngészni. Most például a szendvicsek felé vettem az irányt, gondoltam megosztom veletek is a kedvenceimet, amelyekre a böngészés során bukkantam, ráadásul mindegyik olyan, amit otthon is könnyedén elkészíthetünk vagy éppen továbbgondolhatunk.














forrás

50 Best Recipes for Kids: Fun Sandwiches
forrás

szendvics

szendvics

Szendvics
innen és innen

sub autóversenyző

Kölyök kutya Bento.


Thumper!  tökéletes lenne, aki szereti a szendvicset és a tortilla töltelékek, de nem eszik kenyeret.

hüllő: Snake szendvics

Igaz ez  nem szendvics, de muszáj megmutatnom a karfiol bárányokat, hát nem elragadóak ?

karfiol juh - imádnivaló!

forrás innen és innen


A húsvéti variációkkal nagyon szemezek, szerintem meg is fogom valósítani.

4 megjegyzés:

Linyah írta...

Ezek és hasonló fotók engem is elcsábítottak, nálam is készültek ilyesmik (persze nem ilyen extrák), ezek annyira jók! :) Nekem nem sikerült ilyen szépen kivágni a hozzávalókat :\

Culinaria Ungaria írta...

Nagyon aranyosak! :-) Ha gondolod, én ismerek egy hozzá való salátás oldalt. Nem magyar ugyan, de a képeket akkor így is lehet érteni! ;-)

http://artsaladas.blogspot.com/

Üdv:Krisz! :-)

Főzőmasina írta...

Nagyon jó ez a válogatás! Annyira ötletesek!

Könyvlelő Kritta írta...

Köszönöm a salátás oldalt, megnéztem, nagyon tuti, fogok szemezgetni :)