2012. július 17., kedd

Rukkola

Nem, nem a zöldségről szeretnék ebben a bejegyzésben értekezni, bár személy szerint azt is nagyon kedvelem.

Egy könyvcserélő oldalra szeretném felhívni a figyelmeteket, mely a héten indult és azóta is töretlenül rukkolják és happolják az emberkék a könyveket, köztük én is.

Miért is említem itt a gasztro blogban? Azért mert kiváló szakácskönyveket is szerezhetünk ingyen, persze ugyanúgy megoszthatjuk a saját könyvespolcunk már feleslegessé (igazából egy könyv nem válik feleslegessé, tehát ez rossz szó) vált könyveinket.

Az oldal elsőre picit bonyolultnak tűnhet, de nem kell megijedni röpke idő alatt függővé és profi rukkolásokká válhatunk.

Mi is a Rukkola? Részlet az oldalról


A rukkola nemes egyszerűséggel könyvcserélésről szól. Találkozhatsz itt emberekkel, akiknek van olyan könyvük, amit szívesen elküldenek másoknak, akik szeretnék elolvasni és te is felteheted az otthon lapuló feleslegessé vált példányaidat, hogy a többiek elhappolhassák maguknak azokat. Valódi könyvek cserélnek valódi gazdát egy virtuális felület segítségével.

*   *   *

Mi az a rukkolás, happolás és passzolás?

Rukkoláskor előrukkolsz egy könyvvel, azaz felteszed a saját példányodat, amit passzolnál, azaz tovább szeretnél adni másnak. Happoláskor pedig más könyvét kéred el, elhappolod tőle.
Logo5_main

Gyertek cserélni happolni és rukkolni, a magyar kultúra egy újabb lépése lehet az oldal. 




3 megjegyzés:

Mademoiselle írta...

Ez tényleg nagyon jó hely, tanusíthatom, én is épp ma fedeztem fel magamnak, és már rukkoltam is happoltam is, szupi :-)

Kati írta...

Csak Facebookal lehet regisztralni?

Könyvlelő Kritta írta...

Úgy tudom most még csak facebookos regisztráció van.