2012. március 31., szombat

Sorsoltam!

Először is mindenkinek köszönöm, szépen, hogy velem játszott! Sajnos csak két könyvet tudok sorsolni, ehhez pedig a random.org-ot hívtam kora reggel segítségül. 




Április 1. tréfa helyett jöjjenek a nyertesek!


Az első nyertes:


Marcsis


nyereménye:

Borító: Tepsis sütemények (Könyv) - Gudrun Ruschitzka



A második nyertes:


Ami


Aminak pedig ezt a könyvet fogom küldeni:






Köszönöm szépen, hogy velem játszottatok!


Kérlek e-mailben küldjétek át a címet, ahová elküldhetem a könyvet. 

5 megjegyzés:

Ami írta...

Hurrrá!!! :)
Nagyon köszönöm Kriszti, örülök a könyvnek :)

marcsis írta...

Juppiiii!!! Én vagyok az egyik nyertes!
Gratula Aminak is!
Köszönöm Kriszti!
Marcsi

Kati írta...

Gratula a nyerteseknek:)

Névtelen írta...

Gratulálok a nyerteseknek!

Márti írta...

Én is gratulálok a nyertesnek!