2012. augusztus 5., vasárnap

Nyári könyvajánló








A nyár a legjobb időszak az olvasásra, a strandon vagy a kerti nyugágyon pihenve egy jó könyv és limonádé társaságában remekül fel lehet töltődni az őszi esős, munkás napokra.
Már nyár elején el szoktam dönteni mit szeretnék elolvasni, idén valahogy úgy jött ki a lépés, hogy a főszerep a kulináris csemegéket is tartogató könyvekre esett.
Többet már elolvastam közülük, de pár könyv még a polcon várakozik.

Szakácskönyvek közül kettőre esett a választásom, belelapozva mindkettő igen ígéretesnek tűnik.

Az első ez a gyönyörű könyv, tele finomabbnál finomabb süteményekkel és fotókkal.


             Bereznay Tamás Süteményeskönyv

Bereznay Tamás - Süteményeskönyv



















A második Keith Floyd Indiai szakácskönyve, egyébként egy zseninek tartom, sajnos már nem kápráztathat el minket a főztjével, de életében az egyik legzseniálisabb szakács volt, szerintem.
Nem csak főzött, hanem életet adott az ételnek.

      Floyd receptek Indiából     

    Keith Floyd - Floyd receptek Indiából

Jöjjenek azok amik az ízlelőbimbókat és a lelket is megmozgatják.

Elsősorban a két Susan Loomis könyv, étel, utazás, emberi sors minden, ami egy jó könyvhöz kell, ráadásul két kötetet olvashatunk, alig vártam, hogy a második kötetet is kézbe vegyem annyira tetszett az első rész, csak ajánlani tudom egy remek borozgatós nyári estéhez.


       Susan Loomis - Ház a Tatin utcán

         Susan Loomis - Életünk a Tatin utcában


  Egy kis krimi, jöhet? Nekem igen!



                  Nan Lyons - Ki öli meg Európa nagy konyhafőnökeit?                    


Ez szinte kötelező olvasmány! :)

        Napsütötte Toszkána     

      Frances Mayes - Napsütötte Toszkána 


Egy kis Olaszország, kihagyhatatlan


      Marlena De Blasi - Ezer nap Velencében



Végül, de nem utolsó sorban, aki kíváncsi az ötcsillagos szállodák titkos világára, annak ajánlom ezt a könyvet, nehezen tudtam letenni, 2 éjszaka alatt kiolvastam, szerintem ez mindent elmond róla. 



       Kordos Szabolcs - Luxushotel, Hungary




Remélem Ti is kedvet kaptatok egy kis nyári olvasáshoz. 


Nincsenek megjegyzések: