2010. szeptember 24., péntek

Tejfölös gombapörkölt, macisajttal töltött sült, bazsalikomos paradicsommal












Egy nagyon egyszerű savanyúság helyett is beillő köretet készítettem a tejfölös gombapörkölthöz, amit tarhonyával tálaltam. A gombapörkölt egy teljesen hagyományosan elkészített pörkölt volt tejföllel, ezért a receptet nem is írnám le. Viszont savanyúság helyett egy nagyon finom macisajttal töltött sült paradicsom készült, ez is roppant egyszerű.

A paradicsomokat felkarikáztam, inkább picit vastagabb szeletekre, sóztam borsoztam, a belső oldalára szárított bazsalikom is került. A két paradicsomszelet közé macisajtkrémet kentem. Teflon serpenyőben 1 csepp olíva olajon mindkét oldalát többször átfordítva megsütöttem. Szinte átvette a főétel helyét :)

Nincsenek megjegyzések: